Translate/Tõlgi

kolmapäev, 8. oktoober 2014

Tervist!

Siin Timmu!


Ma käin Konguta kooli 6.klassis, olen 12, saan 13.
Ma olen käinud robootikas 3 aastat, see on neljas.
Ma tean põhilist HTMLi, nii et ma võin proovida siin midagi disainida.
Mu mõtted on suured, aga ehitajana ma nii väga ei hiilga.
Mulle meeldib väga rääkida, ning asju seletada.
Ehk siis proovin mina siia blogida nii palju kui võimalik ja loodetavasti näete te siin mind võimalikult palju.
Kui näete blogis muutusi, olen see mina.
Disain, HTML, ning ka administratsioon.
Kui tahate midagi teada, küsige.
Ma vastan teie küsimustele kindlasti.

Järgmise korrani!


P.S. Meie robootika õpetajal ja juhendajal on uus ja innovaatiline hiir, mis peaks olema käele mugavam ja tervist säästvam. Alguses oli sellega ikka päris keeruline toimetada.




3 kommentaari: