Translate/Tõlgi

kolmapäev, 1. oktoober 2014

Nüüd on see siis PÄRIS kindel....

Päris kindel on see, et kolm 6. klassi ja kaks 5. klassi poissi osalevad koos robootikaringi õpetajaga konkursil "Tuleviku õpperuum 2050".
Praegu olen blogija rollis mina, kuid esimesel võimalusel annan teatepulga üle poistele. Selleks on vaja nende meiliaadresse ja nad administraatorteks lubada. See on kindlasti nende jaoks päris uus kogemus, kuid usun, et nad saavad sellega edukalt hakkama.
Täna toimus ajurünnak idee elluviimiseks. Räägiti sellest, milline näeb välja tuleviku kool nii seest kui väljast, mida vajavad ja kasutavad oma töös nii õpilased kui õpetajad.

Pildil on IDEEDE turg/laat, kus õpilased pakkusid välja ideid,
mida nad arvavad tulevikus vajaminevat...

Pilt on tehtud viimasel hetkel meie kooli direktori poolt, enne ... enne kui õpetaja
prügikasti lennutas ÕPILOO:)
Pildil on leitud IDEE konkursiks, mida hakatakse tegema: robot
joonistab pöörlevale paberile kujundeid. 
Pilt räägib sellest, et tehti üks praktiline mudel, mida katsetati-
paber pöörles ja poisid püüdsid joonistada sirgjooni. 

Koostööl ja ühisel mõttel on suur jõud!

1 kommentaar:

  1. Maakondliku vooru žürii tagasiside:

    Plaan on väga intrigeeriv, luua robot, kes suudab joonistada kujuneid kuni viisnurgani. Natuke paneb muretsema, et reaalselt ei ole veel robotit väga olemas. Sellega tuleb kiiremas korras tegeleda ja vastav tegevus ka blogis kirja panna. Ülesande püstitus on põnev ja nõuab head matemaatika tundmist. Põhikooli matamaatikast vast ei piisa sirgete servadega hulknurkade joonistamiseks ühtlase kiirusega pöörlevale paberile. Kui leiate internetist lahenduse siis küll.

    Soovitame ...
    *. täiendada blogi - milline hakkab olema robot, kuidas teda juhitakse jne.
    *. välja tuua meeskonna sisesed rollid.
    *. kirja panna täpne ajakava.
    *. välja tuua need uued teadmised, mida olete saanud roboti planeerimisel ja tegemisel.
    *. kirja panna need allikmaterjalid, kust infot olete saanud.
    *. lisada oma blogisse ka litsents, mille alusel Te antud asja jagate.

    Edu!

    VastaKustuta